Pàgines

dissabte, 27 d’agost del 2011

Mentre el meu sogre pesca...... jo faig fotos

Avui és dia de feina, s’ha d’actualitzar el bloc amb unes quantes entrades. Per començar us ensenyo unes quantes imatges i un vídeo fent snorkel per l’espigó de riells. Mentre el meu sogre pescava i buscava un congre per que el gravés agafant-lo, jo em dedicava a buscar imatges interessants. La veritat  és que poca cosa de profit vaig aconseguir. Això sí, el vídeo té la seva història. 
1-      El pop. Anava jo perseguint un “peixito” que no es veu a les imatges. De cop miro sota una pedra i: 

 Ohh sorpresa!! Hi ha alguna cosa més? A veure de nou... Osti!! Sí!!! un pop. “Guaita” que el pop marxa. Està allà, anem a perseguir-lo.... mira com surt nadant.... S’ha amagat darrera aquella pedra de nou...mmmm vaig a agafar aire i torno a baixar,.... osti, on està el pop?...l’he perdut,....jooo!!! hagués pogut fer un bon vídeo. 

 Doncs sí, el pop em va enganyar. Repassant el vídeo es veu clarament on estava el pop, em va timar.

2-      La Medusa:  El fet de portar el neoprè em va facilitar apropar-me molt a l’animal sense patir per la meva seguretat. Seran urticants i tot el que vulgueu, però maques ho són molt.

Us deixo amb el vídeo i algunes de les fotografies salvables.






Photobucket

Una castanyola ben tranquileta.



Photobucket

Uns rogerets (molls) pastant. Salmonete pels amics.



Photobucket

Cogombre de mar (holoturoideus). La fotografia és correcta, estava agafat a una roca verticalment.

Photobucket

Cogombre de mar (holoturoideus). Aquest estava al fons estirat sobre la roca.


Photobucket

Estrella de mar.


Photobucket

Una variada, verada o vidriada (Diplodus vulgaris)

Photobucket

Aquest últim (imatge superior i inferior) crec que és un peix de la família dels symphodus però no ho tinc clar. (tordo en castellà)

Photobucket


Fotografies 23 d'agost de 2011.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada